6:30 – 8.30 | Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do swobodnych zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i zespołowa. Zabawy ruchowe, zabawy zorganizowane. |
8:30 – 8:40 | Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
9:05 – 9:40 | Zajęcia dydaktyczne zgodne z PP |
9:40 – 9:55 | Zabawy dowolne |
9:55 – 10:15 | Zajęcia dydaktyczne zgodne z PP |
10:15-10:25 | Drugie śniadanie |
10:25 – 11:15 | Wyjście na spacer/ na plac zabaw |
11:15 – 11:40 | Zabawy dowolne lub zorganizowane. – Wtorek – język angielski – Czwartek – lekcja biblijna |
11:40 – 11:50 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne |
11:50 – 12:10 | Obiad |
12:10 – 12:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do odpoczynku. |
12:30 – 13:30 | Odpoczynek / drzemka |
12:30 – 13:40 | Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku |
13:40 – 14:00 | Podwieczorek |
14:00 – 17:00 | Zabawy dowolne i zorganizowane, praca z dzieckiem uzdolnionym, praca wyrównawcza. Czytanie bajek. Rozchodzenie się dzieci. |